Spatni vlastnici v /dev

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Středa Březen 1 12:18:41 CET 2000

On Wed, 01 Mar 2000 11:57:28 +0100, you wrote:

>Ahoj!
>
>Je mozny, ze podobna vec muze take za pridelovani modemu? Jako root mohu modem
>pouzivat, ale sotva se prihlasim treba jako 'zelenka', tak mi to hlasi 'Device or
>resource busy ... No modem was detected! Is it in use by another program?"
>(kwvdial hlaska) ...

Možný je všechno, záleží co si sám nastavíte ;-)

Skuste se podívat na Vaše CD (případně na HDD) do

The Official Red Hat Linux Reference Guide
na kapitolu
2. System Administration/Configuring Console Access

a doporučuji i Enhanced Console Access (Updated!)
http://www.redhat.com/knowledgebase/newpam/
--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1