Cesky tisk?

Petr Spatka Petr.Spatka na kamarad.cz
Středa Březen 1 18:20:29 CET 2000

Dobry den,

Jak tady zacala diskuse o ceskem tisku tak mam drobny namet na asi docela
potrebnou upravu. Jedna se o pridani cest k ceskym fontum v konfiguracnich
souborech gnome-print. Bohuzel ted nemam cas to resit takze se omlouvam za
znacnou nekonstruktivnost pripominky. Pokud bych na reseni zacal pracovat
(zatim je to v nedohlednu) tak se ozvu, aby se eventuelne nedablovala prace.
Po pridani techto cest a drobne uprave v gnome-print by mohl celkem obstojne
fungovat cesky tisk z nekterych gnome aplikaci (zatim asi jenom gnumeric a
mozna dia).

Zkousel jsem nejaky novejsi gnumeric, ktery jiz spolupracoval s
gnome-print.. Po pokusnem pridani jednoho ceskeho fontu do konfigurace
gnome-print bylo vsechno na obrazovce OK. Generovany PostScript mel jedinou,
sice podstatnou, ale pro autora kodu gnome-print asi jednoduse resitelnou
zavadu. Misto ceskych znaku byl znak *. Pokud se v PS souboru * prepsala na
ceske znaky tak to bylo i v gs (a tim padem asi i na tiskarne) OK.

Petr SPATKA

P.S. RedHat pouzivam kratce a asi jsem zcela nepochopil system vyvoje. Uz
nevim odkud zminovany gnome-print a gnumeric byl a vzhledem k casovemu
odstupu (cca 14dni) mezi pokusem a timto dopisem, je mozne ze je to jiz
upraveno nebo ze to byl nejaky relase, ktery jeste nema byt ve vami
pripravovane verzi. Kazdopadne to bylo RPMko a slo primo priinstalovat do
RH6.1CZ .