peklo upgrade na 6.1

AlexII AlexII na point.sk
Středa Březen 1 20:40:55 CET 2000

configarak named sa tusim v 6.x vola uz named.conf

                            .========================.
                            | -=<o>=- AlexII -=<o>=- |
                            |      Svec Richard      |
                            |     AlexII na point.sk    |
                            `========================'

-----Original Message-----
From: root na prog-11.tmapy.cz [mailto:root na prog-11.tmapy.cz]On Behalf Of
Pavel Lisy
Sent: Wednesday, March 01, 2000 10:16 AM
To: redhat-cz na linux.cz
Subject: RE: peklo upgrade na 6.1

> čistý řez: Mažu disky, instaluji RH 5.0, konfiguruji DNS, spouštím,
> jede.
>  kopíruji soubory z /etc, tedy named.boot, resolv.conf, z
> /var/named, tedy named.ca, named.local, a moje záznamy v vsop,
> vsop.rev .
> Mažu disky, instaluji RH 6.1, kopíruji konfigurační soubory na jejich
> místa, restartuji, NEJEDE.
>  Jsem na stroji li05.vsop.cz, dám ping li05.vsop.cz - mám odpověď.
>  Kamkoliv jinam na se dopinkám jen přes IP adresy.
>  Routing je stejný, jako na starém 5.0.
>  Konfigurace je stejná.
> [...]
Nezmenila se verze named? V RH 5.x byl mozna jeste BIND 4.x, nyni 8.x (cisla
jsou velmi priblizna :-) Mezi verzemi se uplne zmenila syntaxe
konfiguracnich
souboru. Mozna jen nova verze nepohlti stare chyby v konfiguracich :-)

Zkusil bych zacit s
nslookup -d vsop.cz
jestli to projde, kdyz tak se ozvete.

Pavel