RedHat 6.2: Zahrnout cesky AucTeX?

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Březen 1 23:25:10 CET 2000

   From: Vaclav Stepan <w na linux.fjfi.cvut.cz>
   Date: Wed, 1 Mar 2000 18:05:12 +0100

Zdravím,

   > moc by se mi libilo, kdyby byl v %subj% pocesteny AUCTeX.
   > Zrejme jde jen o patch tex.el nebo tak ---
   > rad to zabalim do RPM, ale tohle se mi zatim proste rozchodit
   > nepovedlo (tedy tak, aby vzdycky neco na zacatku nekompiloval).

když už se tady bavíme o Emacsu a balících pro něj... Na svém stroji používám
GNU Emacs 20.6 z RPMka, které se celkem blíží RPMku, které by se mohlo objevit
i v RH6.2, ale ještě s lidmi z Red Hatu bojuji o pár věcí, viz Bugzilla :-))

Pokud nebude mít nikdo nic proti, rád bych připravil alespoň základní verzi
balíků GNU Emacsu pro RH 6.2CZ. Mám už vyřešenu i jednoduchou podporu češtiny
a přídavných balíků. GNUS jsou upgradovány na 5.8.3 apod. Až budu sedět za
pevnou linkou, někde vystavím pro testování. Bohužel se tomu ale nebudu moci
dále věnovat (a to nejen z důvodů časových), proto bych přivítal někoho, komu
bych mohl vysvětlit své vize o budoucnosti Emacsu v RH, které se snažím
prosazovat i přímo v Red Hatu...

Pokud máte někdo nějaké návrhy na balíky, které by mohly být zařazeny, nebo
nápady na vylepšení, dejte mi prosím vědět.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz