Re: Námitka k obsahu konference

Josef Zacek JZacek na aq-test.cz
Sobota Březen 4 18:08:49 CET 2000

Mala technicka poznamka na konci...
> To je zcela korektni chovani, nikde neni receno, ze pokud tam neni tahle
> hlavicka je to kodovane 8bit. Pegas to v tom pripade tusim ponecha, takze
> zobrazi ISO text bez prekodovani CP1250 fonty.
> Takze chyba je na strane konference.

Jiz delsi dobu nasloucham a jen tak mimochodem se neustale peru s
cestinou (jediny duvod proc pisu bez diakritiky). Na vysvetlenou.
Pouzivam Pegasus mail 3.12b Win32 a jeste nikdy mi neprisel mail s
korektni cestinou. Patral jsem, az jsem se dopatral.
Asi nejenom muj problem NENI v nekorektnim kodovani 8 nebo
QuotedPrintable, ale pes je zakopavnej v mailu na radku:

charset=iso-8859-2

Jednoduse, ten mail ma diakritiku fyzicky v Latin 2 a nikoli iso-8859-
2 jak tvrdi telo mailu direktivou charset a je pak jedno zda-li je
poslan 8bit nebo Quoted-Printable. Pegasus je chudak zmaten a ja take
a tak vetsinou tu hatmatilku rovnou mazu.
Resenim je smazat tento radek s charset a cestina pak "naskoci".
Zajimalo by mne zda-li je to chyba konferencniho serveru nebo toho
zmetka mailoveho programu.

				Preji hezky den.
				Pepa