MIME v konferenci

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Březen 6 13:17:31 CET 2000

Já vím, že kmail není z nejlepších... proto můj kmail odesílá osmibitově.
O doplnění charsetu se mi stará skript (který zároveň při odesílání pošty
na vybrané adresy automaticky ořeže diakritiku). O překódování se mi stará
sendmail.

A mám ověřeno, že odchozí emaily patřičné údaje v hlavičce obsahují.
Slávek.