Editor Ted

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Březen 7 12:21:31 CET 2000

On Tue, 7 Mar 2000, Pavel Lisy wrote:

> Toto nevím.

Ja bych se primlouval za to objednat LANG=czech a LC_ALL=cs_CZ, ale neni
to nijak kriticke, protoze se to stejne preklada pres aliasy, takze czech
i cs_CZ nakonec vede ke stejnemu definicnimu souboru. Mam pocit, ze ty
rozdily jsou spise esteticke.

jinak definice je>

/usr/share/i18n:
czech          					cs_CZ.ISO-8859-2

/usr/X11/lib/X11/locale/locale.alias:
cs                                              cs_CZ.ISO8859-2
cs_CS                                           cs_CZ.ISO8859-2
cs_CS.ISO8859-2                                 cs_CZ.ISO8859-2
cs_CZ                                           cs_CZ.ISO8859-2
cs_CZ.iso88592                                  cs_CZ.ISO8859-2
cz                                              cz_CZ.ISO8859-2
cz_CZ                                           cz_CZ.ISO8859-2
czech                                           cs_CZ.ISO8859-2

coz je kdyz tak na to koukam docela renonc. Mate to takle vsichni? Asi by
melo byt vsude ISO8859-2

Takze zaverem, pokud bude nastaveno neco z tohole, je celkem jedno, co se
pro LANG zvoli.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.