Co na 2 CD RH 6.2

milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz
Úterý Březen 7 14:23:35 CET 2000

On Tue, 7 Mar 2000, Miroslav BENES wrote:

> Uvazujete o zarazeni KDE2 ? Samozrejme ne do hlavni distribuce, ale
> moc bych se primlouval, aby to tam bylo. Nakonec mista je snad jeste
> dost, ne ?

KDE 2.0 jeste neni. Jsou nejake pre-verze, ktere sice nejsou moc
pouzitelne, ale v pripade mista....

> P.S. Psal jsem autorum ohledne zarazeni VariCADu, ale zatim se mi
> neozvali. Kdy bude (aspo priblizne) deadline ?

S autory Varicadu jsem v kontaktu, takze to neni potreba resit. Maji svuj
WWW a FTP, ze ktereho si to muzete stahnout, na CD to bude (demo, ktere
se da odemknout).

On Tue, 7 Mar 2000 pcernoch na imc.cas.cz wrote:

> Mozna je muj navrh primitivni, ale co tak zaradit nejakou
> podrobnejsi dokumentaci ke kompilovani aplikaci / jadra
> ze zdrojaku ?

CPress vyda v nejblizich tydnech knihu od O'Reily o RedHatu. Ma tedy jine
plany a s rozsirenim instalacni prirucky nesouhlasi. Do budoucna nejake
plany existuji, ovsem o forme jejich uskutecneni neni zatim rozhodnuto.
Rozhodnuto je jen to, ze neco se dit bude :-)

> Informace sice lze na inetu najit, nebo je mozne se
> zeptat v konferenci, ale ne kazdy je vzdy ON LINE
> a takhle by to bylo na jednom miste.

Neni mozne duplikovat existujici literaturu a jeji obsah do 'Instalacni
prirucky'.