baliky pro kompilaci

Středa Březen 8 15:42:27 CET 2000

Podivejte se do <cdrom>/RedHat/base/comps, hledejte oddil 'Development'.
Zminene baliky se instaluji, pokud development zaskrtnene. Urcite
nebudete potrebovat vsechny....

Napiklad:

make
patch
dev86
binutils
egcs
kernel-headers
glibc-devel

No a pak nejake ty *devel* baliky s hlavickovymi soubory a statickymi
knihovnami pro komponenty, ktere chcete pri prekladech pouzivat.