Co na 2 CD RH 6.2 - 3

Petr Houser house na krkonose.cz
Čtvrtek Březen 9 00:26:02 CET 2000

Zdravim vsechny linuxaky,

navrhuji doplnit distribuci o

1) Database
-postgresql-7.0beta1 ... prave zkousim mam rpm chodi s php-3.0.14-5 a apache-1.3.12-1
		proto byc se tez primlouval za neco jineho nez mod_czech,
                        ale radeji obecny mod_charset
		(tech jazyku je tak moc a kazdej jinej :-)))
-gnome-db
-gASQL
-unixODBC
-ksql (drive kmysql)
-dbman
2) spreadsheety & offfice
-siag
-gnumeric-0.48-3 (pokud mi nekdo poradi, jak z nej tisknout cesky)
-abiword ... i kdyz Ted je skvely
3) html tvorba
amaya
quanta+
webmaker
bluefish
4) samba a komunikace s windows
LinNeighborhood
gnosamba
6) kresleni
sketch
pstoedit

Rozhodne bych se take primlouval za KDE 2 , eventuelne krash
 no uz to radeji nebudu prehanet,ale myslim, ze by to chtelo
lidem ukazat trochu vic aplikaci, zatim je linux v povedomi jako internet server
a za druhe ukazat, ze i v nem je mozno snadno nakonfigurovat tiskarnu a tisknout na
ni hezky c~esky ( i pro mne je to zatim s kazdou novou verzi pocesteneho redhatu obcas horror:-)

Zdravi Petr
--
------Petr HOUSER - PROGRAMOVE VYBAVENI POCITACU-------
-----------Dlouha 422 543 03 VRCHLABI III--------------