Co na 2 CD RH 6.2 - 3

Milan Tichy tichy na utia.cas.cz
Čtvrtek Březen 9 12:23:42 CET 2000

On Thu, 9 Mar 2000, Oto 'tapik' Buchta wrote:

> Rudolf Ulc wrote: > > také by tam mohlo být KDevelop, na
> http://fara.cs.uni-potsdam.de/~smeier/www/ > je verze 1.1 pro RH 6.1
>
> Vite co?
> Zacinam mit pocit, ze chceme, aby RedHat-CZ byl na 4CD a obsahoval uplne
> stejne
> baliky jako Debian a jeste nejake navic ...
>
> Kdyz tak nad tim uvazuju, tak si yslim, ze toto neni ten smer,
> kterym bychom se meli ubirat a cim dal vic se blizim Yenyovu nazoru
> o co nejmensich zmenach oproti originalnimu RedHatu.
>
> Duvod je velmi prozaicky. Nemusime pak udrzovat ty baliky, ktere nejsou
> [...]

Vsechny zdravim,

s vyse uvedenym naprosto souhlasim. Dle meho nazoru by RedHat CZ mel byt
naprosto totozny se standardni distribuci RedHat plus podpora cestiny. Od
toho take nazev. Mozna jeste nejaka dokumentace, pokud by zbylo misto.
Rozsirovat ale RedHat distribuci o dalsi CD(s) se mi nezda zrovna nejlepsi
reseni. Kdyz ma nekdo zajem o dalsi sw baliky, muze si je bud stahnout.
Jinym resenim by mohlo byt vydani dalsiho CD s temito baliky, ale uz ne
oznacene jako RedHat CZ.

Mejte hezky den.

						Zdravi, MT

  Ing. Milan Tichy			      e-mail: tichy na utia.cas.cz
     Computer Center, Institute of Information Theory and Automation
	    Czech Academy of Sciences, Prague, Czech Republic