Co na 2 CD RH 6.2 - 3

Mila Kuchta mkuchta na foxinus.cz
Čtvrtek Březen 9 14:51:13 CET 2000

Dne Čt, 09 bře 2000 jste napsal(a):

> Taky na to nemam cas, ale puvedne se mluvilo o tom jak ma vypadat prave
> distribuce RedHat CZ. Pokud by se tedy nasel nekdo, kdo by to dalsi CD
> udrzoval, dobre. Pokud ne, proste zadne dalsi CD nebude. Ale RedHat by mel
> zustat RedHatem bez najakych dodatecnych veci a ruznych alfa verzi vseho
> mozneho.
---------

Take si myslim, ze by prvni CD melo zustat bez vetsich zmen. Maximalne
lokalizace + doc. Ale druhe CD plne uzitecneho softwaru, ke kteremu se kazdy
z ruznych duvodu (pomale spojeni, omezeny prenos dat, nedostupny
internet atd.) nedostane je IMHO dobry napad. At kazdy vidi, ze pro Linux
je dost programu jen se musi trochu vic (jinde) hledat.

A pokud nekomu vadi, ze uz to nebude originalni redhat, tak at si ho klidne
koupi. Mel jsem dojem, ze ten CZ RedHat vychazi prave proto, aby lidem usetril
nejake ty penize, nebo duvody viz vyse.

S pozdravem

Mila Kuchta