Co na 2 CD RH 6.2 - 3

Rudolf Ulc Rudolf.Ulc na oku-st.cz
Pátek Březen 10 08:30:51 CET 2000

> Rudolf Ulc wrote: > > také by tam mohlo být KDevelop, na
> http://fara.cs.uni-potsdam.de/~smeier/www/ > je verze 1.1 pro RH 6.1
>
> Vite co?
> Zacinam mit pocit, ze chceme, aby RedHat-CZ byl na 4CD a obsahoval uplne
> stejne
> baliky jako Debian a jeste nejake navic ...
>
> Kdyz tak nad tim uvazuju, tak si yslim, ze toto neni ten smer,
> kterym bychom se meli ubirat a cim dal vic se blizim Yenyovu nazoru
> o co nejmensich zmenach oproti originalnimu RedHatu.
>
> Duvod je velmi prozaicky. Nemusime pak udrzovat ty baliky, ktere nejsou
> [...]

Já dotaz pochopil takhle : buď bude distribuce RH 6.2 CZ na 1 CD a přidají se jen
lokalizace  a dokumentace nebo se to na jedno CD nevejde - > budou tedy dvě
a pak na tom druhém bude spousta místa. Udělal by se tam adresář něco jako
"směs stažená z internetu" a CD by se zaplnilo celé. Spousta lidí nemá možnost
 tahat hodně MB z internetu. Bylo by tam napsáno, že sw v tomto adresáři se
poskytuje pouze tak jak je bez další údržby.

Pěkný den

Ing.Rudolf Ulč
Okresní úřad Strakonice
rudolf.ulc na oku-st.cz