Hlasovani o podobe Redhat-cz

Oto 'tapik' Buchta Oto.Buchta na inet.cz
Středa Březen 15 14:02:13 CET 2000

"Pavel Janik ml." wrote:

> podle mého názoru nejde jenom o to, jak to budeme vypadat, ale především o to,
> KDO to pak TAK bude dělat... Zamysli se nad tím.

No ja jsem se nad tim zamyslel jeste pred tim, nez jsem to napsal
a celkem mi pripadlo jasne, ze pokud nekdo bude hlasovat pro
variantu PowerTools, musi pocitat s tim, ze pokud se toho nikdo
dobrovolne neujme, muze mu to byt prideleno, chicht :-)
A chtel bych videt toho, kdo by odmitl :-))))))
--
Oto 'tapik' Buchta
http://www.miminka.cz http://www.buchtovi.cz