Hlasovani o podobe Redhat-cz

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Čtvrtek Březen 16 08:31:58 CET 2000

> predpokladat, ze dvojCD bude za 200. To uz nemusi byt pro kazdeho
> prijatelne a nastava tady propastny rozdil mezi palenym CD a oficilani
> verzi.

Jaky propastny rozdil? Oficialni RedHat nebo SuSe stoji dost pres tisic
korun, a hlavni vyhoda oficialni distribuce je v kvalitni prirucce pro
zacatecniky. Cili vetsine ucastniku teto konference se vyplati koupit
RedHat cz i kdyz bude obsahovat 4 CD a bude stat 400 Kc. RedHat CZ je
pritazlivy i pro zacatecniky (protoze ma vyresenou cestinu), a ti maji
sanci si dokoupit ceske knihy od ComputerPressu... a stejne je to vyjde
levneji nez oficialni RedHat... ktery stejne nema ceskou prirucku.

--
Milos Prudek
Nemocnice Breclav