Hlasovani o podobe Redhat-cz

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Sobota Březen 18 11:49:11 CET 2000

On Fri, Mar 17, 2000 at 11:26:14PM +0100, Ladislav Dobias wrote:
> [...]

Pro.

> mam jiny, trochu "extremisticky" nazor:
> Proc vubec vydavat RH6.2cz? To vam nestaci 6.1? No, pokud
> nestaci, tak bych byl rozhodne proti "rozkouskovani" na
> vice casti...
>
> Pomyslete na normalni uzivatele! Vzdyt jeste neni ani uplne
> prodan RH6.1 (jeste byl viden na pultech) a uz budeme
> uzivatele mast dalsi verzi a navic pak nejakym pridavkem.

Mhm. Zajimavy napad. Ze by se s vydanim 6.2cz az doprodaji 5.1?
Cekal bych, ze je jeste take nekde maji, ne?

Nevim jak moc pletu, ale mam dojem, ze hlavni zmena 6.1->6.2 je
mene chyb a lepsi propracovani (aka 6.2beta mi pri instalaci nespadla :-)).

Pekny den
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz