Spec file pro netscape-cz

Kri¹tof Petr Petr na Kristof.CZ
Úterý Březen 21 12:53:49 CET 2000

> Pokud se podivate na http://www.linux.cz/redhat-cz/, pak prijdete na to,
> ze tam jsou odkazy na zdrojove kody. Netscape jsem delal ja a prave jsem
> dodelal 4.72. Nez se ozrcadli na ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/,
tak
> jej najdete na:
>
> ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/users/Milan.Kerslager/RedHat/

Diky,

prolezl sem cely ftp-ko, ale tohodle odkazu sem si nevsiml.

Mam par poznamek:

Proc pouzivat crippled verzi, kdy je legalne dostupna 128-bit verze?
Odpadne sachovani s fortify.

Proc pouzivat japonsky, nemecky a dalsi doplnky? Navrhuju vyhodit.

Nemodifikovals bookmarky? (nedival jsem se na ne) Mohli by tam byt odkazy
na cesky linuxovy zdroje.

Co takhle vyfiltrovat v /lib/netscape/java/classes/font.properties.cs
odkazy
na sunovsky fonty, aby prestala padat java?

Neni treba modifikovat jeste .netscape/preferences.js -nejaky locales u
*.pab.* ?

K cemu slouzi toto?

%post
# Czech modification: begin
[ -d /usr/i386-glibc20-linux/share ] || mkdir -p
/usr/i386-glibc20-linux/share
[ -s /usr/i386-glibc20-linux/share/locale ] || \
  ln -s ../../share/locale /usr/i386-glibc20-linux/share/locale
# Czech modification: end

Ty zminovany upravy kdysi prosly konerenci. Jejich cilem je zvysit
stabilitu netscapu. Pokud se shodneme, ze jsou uzitecne, tak by se mohly
zaradit.

Ja osobne si na netscape stezovat nemuzu. Masina me bezi nepretrzite,
(netscape taky) surfuju 10 hodin denne a nestcape spadne tak jednou do
mesice,
zadny memleaky a podobne. Asi fakt hodne zalezi na tuningu.

P.