Problem s netscape

Zdenek Macura zdenekmacura na hotmail.com
Pondělí Březen 27 21:17:09 CEST 2000

Nevim, jestli to bude vasi distribuci, ale myslim, ze ano.
Instaloval jsem vas posledni redhat z unora na dvou odlisnych a nezavislych
pocitacich a u obou se vyskytla stejna chyba s netscapem, ta spociva v tom,
ze kdyz mam spusteno nekolik netscapu treba 4 a casto s nimi pohybuji, jako
s okny pomoci ALT, tak do tri peti minut, se netscapy, prestanou dokreslovat
a nereaguji, jen je mozno s okny pohybovat ostatni aplikace funguji spravne.
U jednoho pocitace se to po case spravi tak po dvou minutach u druheho vubec
a musim pocitac restartovat. Dohle vsechno se nedeje nahodile ale spis primo
systematicky, po peti deseti minutach prace, musim skoncit.
Mozna to je tim:
1. Mam jen nastaveno 256 barev.
2. Netscape je spatne ve vasem baliku vytvoren
3. Nevim

Taky u druheho pocitace mam systematickou chybu pri snaze stahnout neco ze
site, tak se nevytvori okno pro stahovani a vyberu cesty, ale system cely
spadne a pocitac se jakoby odloguje a nabehne po case logovaci okno. Taky se
pritom deje to, ze je snaha prohlizece stahovat soubor do okna netscapu a ne
jako soubor, ktery se ma ulozit, projevi se to tim, ze jakmile kliknu na
nejaky odkaz po kterem ma zacit stahovani, tak to chvili ceka, pak se
objevuji v okne netscapu nejake paznaky, ktere signalizuji soubor, ale tak
do jedne dvou sekund ten system spadne, jak uz jsem napsal driv. Vubec se
neukaze okno, kde pak vybiram, misto ulozeni souboru. To jsem zkousel na
mnoho uplne ruznych mist, kde se ma stahovat, a vysledek byl stejny.

Prosim jestli vite o co jde, dejte mi vedet, ikdyz nevite o co jde, v tom
pripade mi dejte prosim nejakou radu.

Dekuji
Zdenek Macura