Problem s netscape

Úterý Březen 28 16:31:11 CEST 2000

On Mon, 27 Mar 2000, Zdenek Macura wrote:

> Instaloval jsem vas posledni redhat z unora na dvou odlisnych a nezavislych
> pocitacich a u obou se vyskytla stejna chyba s netscapem, ta spociva v tom,
> ze kdyz mam spusteno nekolik netscapu treba 4 a casto s nimi pohybuji, jako
> s okny pomoci ALT, tak do tri peti minut, se netscapy, prestanou dokreslovat
> a nereaguji, jen je mozno s okny pohybovat ostatni aplikace funguji spravne.

Takovyto problem se projevuje, kdyz neni odpoved od DNS (blokujici
volani). Asi v nem bude nejaka chybka.

> U jednoho pocitace se to po case spravi tak po dvou minutach u druheho vubec
> a musim pocitac restartovat. Dohle vsechno se nedeje nahodile ale spis primo

Dvouminutovy timeout odpovida DNS.
Nemate ve /var/log/messages nejake podivne hlaseni o oopsech? Nepisi
programy chybu signal 11? To by zase byly HW problemy.

> systematicky, po peti deseti minutach prace, musim skoncit.
> Mozna to je tim:
> 1. Mam jen nastaveno 256 barev.
> 2. Netscape je spatne ve vasem baliku vytvoren

Netscape se nevytvari, protoze je k dispozici binarka. V ceskych balicich
se jen patchuje na 128 bitovy klic (Fortify) a prepisuji nektere fonty
ISO-8859-1 na 8859-2.

> Taky u druheho pocitace mam systematickou chybu pri snaze stahnout neco ze
> site, tak se nevytvori okno pro stahovani a vyberu cesty, ale system cely
> spadne a pocitac se jakoby odloguje a nabehne po case logovaci okno. Taky se

To je velmi podivne. Znamenalo by to, ze Vam padaji Xy. Problem muze byt i
v kompatibilite s grafickou kartou (mozna pomuze dle dokumentace vypnou
akceleraci nebo veci kolem kurzoru).

> Prosim jestli vite o co jde, dejte mi vedet, ikdyz nevite o co jde, v tom
> pripade mi dejte prosim nejakou radu.

Cha :-) I kdyz nevim, neco poradim :-)