Problem se sit.kartou u Red Hat Linux/Intel 6.1 (Cartman)

JamesK JamesK na seznam.cz
Úterý Květen 2 10:06:15 CEST 2000

Vsem se omlouvam. Rozdelal jsem comp a je to Planet enw8300 - tedy 10 MBit
TP/BNC kompatiblini s NE 2000.

JamesK <JamesK na seznam.cz> píše v diskusním
příspěvku:8e902q$a13$1 na ern.kit.vslib.cz...