Nefunguje POP na portu 110 v RH6.1cz

Neděle Květen 7 22:33:10 CEST 2000

Michal Belicek wrote:

> Delal jsem instalaci "server". Na "telnet localhost/127.10.0.1 110" se
> mi neozve zadny pop3 server. Ping na locahost funguje. V /etc/services
> neni 110 zakomentovane. Co s tim mam delat? Upozornuju ze se jedna o
> standardni instalaci typu server na cisty disk a nic jsem nemenil.
>
> Kdybych byl schopen problem vyresit z dokumentace tak bych sem nepsal.
> Jsem uz totalne zoufaly. Prosel jsem vsechny Mail* HOWTO a podobne v
> /usr/doc, www.linux.com/howto,
> ftp://metalab.unc.edu/pub/Linux/docs/HOWTO nikde nic. Pop3 howto
> [...]

No, dokumentace je, akorat jste ji necetl a navic nerozumite sitovani.
Doporucuji napr. Strapa, Randus - Internet server, dale pak NET HOWTO,
popripade prelozene LDP (je na CD v PDF formatu). To, ze jste nikde
nenalezl primou odpoved na svou otazku neznamena, ze principy nejsou
nikde vysvetlene. Ty principy jsou totiz obecne.

TO je prave rozdil od dokumentace od MS. Tak je napsane klikni sem a
klikni tam. V dokumentaci kolem Linuxu nebo jinych open-source
projektech jsou spise objasnene principy, nez vyse zminene "klikni".
Mimo to - kdyz budete rozumet tomu, co se vlastne pod poklickou deje,
budete schopen i odstranovat zavady jinak, nez reinstalaci systemu.