Nejde mi nainstalovat RedHat 6.2 CZ

Josef Zacek Zacek na aq-test.cz
Pondělí Květen 8 12:06:06 CEST 2000

Mozna prispeji se svou trochou do mlyna.
Mel jsem obdobny problem, v zaveru se mi kousala instalace. Na chybu
jsem pak prisel metodou pokus/omyl/instalace.
Chyba byla/je v nastaveni IP adresy pri instalaci RH6.2cz (vlastni
instalace). Konektim se na providera pres pevnou linku a tak jsem tam
naklapal vsechny udaje tak jak maji chodit v siti, ale pri vlastni
instalaci jsem nebyl fyzicky v siti zapojen.  Instalace se bud v
zaveru "kousla" nebo se nedokoncila + chybova hlaska "ladeni".
Vyresil jsem to tak, ze jsem tam nic nepsal, resp. nechal jsem v
dialogu s IP adresou jen implicitni moji IP 192.168.1.1 a ostatni
nechal dopsal instalacnim programem. Pak to "zazracne" probehlo v
poradku. Celkem jsem to zopakoval nekolikrat (ze cvicnych duvodu :))
a jsem presvedcen, ze chyba byla tak jak jsem ji popsal.

		Pepa

P.S. Chybu v bootovani (1024 cylindr) bych nehledal. Lilo si muze
zapsat zavadec do MBR privniho disku, napr "hda" a linux s /boot
muzes mit kde chces. Lilo si tam zapise "odskok". Ja osobne jej tak
mam a funguje bez problemu. Mam starsi desku a tak boot "MUSI" byt z
IDE, nejde mi z SCSI. Lilo mam v MBR "hda" - /etc/lilo.conf.
1) bootovani - IDE 28,5GB - hda1(100MB-Linux prazdne), hda2(10GB-
Linux praznde), hda3 (8,4GB - Linux prazdne)
2) 2GB SCSI - Linux "/" (vcetne "/boot")
3) 1GB SCSI - Linux swap + Linux "/home"
4) 9GB SCSI - Linux "/data".

-----