RedHat CZ a vim

Úterý Květen 9 20:44:47 CEST 2000

On Tue, 9 May 2000, Michal Belicek wrote:

> Nic k nacatemu tematu, ale mam dotaz. Mam problemy ve vi s barevnym
> syntax highlightem. Kdyz pouziju terminal "kvt" z KDE tak mam treba
> shellovsky script zobrazeny pekne v barvach. Kdyz ale ja radsi pouzivam
> terminal "konsole" z KDE a tam se mi zobrazuji rozlozene escape sekvence
> a ne barvy a pritom program "konsole" taky umi barvy (treba v ls
> --color=auto). Co s tim?

Jednoducha odpoved: nepouzivejte program 'konsole'. Nejak se nevyviji a
postrada spoustu veci, ktere by mel umet (napr. na moji otazku, kdy bude
umet ISO-8859-2 fonty autori odpovedeli, ze zrejme nikdy [tj. v dohledne
budoucnosti tykajici se KDE 1.x]).

Myslim, ze nema cenu se tim zabyvat (pokud to nechcete do konsole
doprogramovat resp. pouzit nejaky backport z KDE 2.x, kde [treba] bude
novejsi verze). Pokud jej chcete mermomoci pouzivat, asi se budete muset
smirit s jeho nedostatky (ty jsou duvodem, proc se standardne nepouziva -
ja jsem to take zkousel, kdyz byl kvuli bezpecnosti odstranen z distribuce
kvt)