RedHat CZ a vim

Oto 'tapik' Buchta tapik na qbizm.com
Středa Květen 10 10:23:02 CEST 2000

Michal Belicek wrote:

> V tom pripade bych vas jeste poprosil o radu jaky terminal tedy
> pouzivat. Strucne receno ktery toho umi nejvic? U kvt mi napr. chybelo
> ze si nepamatuje velikost okna...

IMHO neexistuje terminal, ktery by umel nejvic.
Jako priklad bych uvedl to, ze neexistuje terminal, ktery by umel
rozpoznat, zda je nastartovan pod GNOME ci pod KDE (nebo mne opravte).
Vzdy je to o tom, co kdo ma rad. Mne se treba velmi libi gnome-terminal,
ale nechodi mi rozumne s KDE.

Jaky terminal pouzivat? Jaky chces :-)
Takze zacni s XTermem a pak ho porovnej s dalsim.
Ktery ti bude vic vyhovovat, ten pouzivej. Muj nazor je takovy,
ze prace v X-ech je neustale hledani. A to nejen terminalu,
ale i WM, editoru, browseru, maileru, prohlizece obrazku,
kreslitka,... To je ten obrozvsky rozdil proti svetu MS.
Tam vsichni pouzivaji tentyz editor, tentyz wm, tentyz shell,
tentyz browser, mailer,...... Jedine, co se s nimi meni, je verze
produktu. Zmenit produkt je totiz financne narocnejsi nez upgrade.
To u Linuxovych distribuci je to presne opacne. Mate na vyber
desitky programu za 0 Kc, ale pri kazdem upgrade si musite
koupit CD :-)

A co na zaver?
Jsou lidi, kteri jako terminal pouzivaji emacs :-)))

--
Oto 'tapik' Buchta
http://www.miminka.cz http://www.buchtovi.cz