Problem v x11 s detekci s3 trio 3d/2x, 86c368 v RedHat 6.1

Oto 'tapik' Buchta Oto.Buchta na inet.cz
Čtvrtek Květen 11 10:04:36 CEST 2000

Sorry ze to tu posilam quotovane cele, ale co je moc ....

JamesK wrote:

> Pri konfiguraci x-windows na stroji PIII 500 MHz, 64 MB RAM s video kartou
> s3 trio 3d/2x , chipset 86c368, 8 MB v RedHat 6.1 mam problem vubec ixa
> rozchodit. V xconfiguratoru vubec chybi video karta s mym chipsetem,
> pokousel jsem se pouzit ji podobne (pouzil jsem i custom), hledat na
> www.s3.com, jiny driver, ale je to marnost nad marnost. Pokud vubec ixka
> nabehla (v testovacim rezimu s otazku Could you see this message), nebylo
> mozne vubec potvrdit tuto zpravu, protoze se system neuveritelne zpomalil. V
> [...]

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Sakra, lidi, copak neumite, sakra, cist dokumentaci, archivy a podobne?

a) tato karta je podporovana rozumne teprve od XF86 verze 4.0.
  Uz asi pred rokem jsem rozchazel prave tuto kartu a do konference
  cz.comp.linux jsem poslal asi petkrat modelines, jak to rozchodit
  na RH (nedavno jsem zjiositl, ze na Debianu to zas takova legrace
neni)
  Navic je ta konfigurace napsana v dokumentaci k X-um.
  co takhle
       cd /usr/X11R6/lib/X11/doc/
       grep Trio3D *
  ?!?!?!?!?!?!?!!?!??!
  Nevim, jake X-y pouziva SuSE, takze nemuzu poradit, kde je chyba.
  Pokud ale pouziva taky XFree86, tak proc proste nepreneses XF86Config
?!?!?
b) tato konference neni urcena pro rozchazeni X-u. Od toho je
cz.comp.linux
  (linux na linux.cz)
c) kdy uz lide zacnou cist dokumentaci :-(((((((((((((((((((((((((

--
Oto 'tapik' Buchta
http://www.miminka.cz http://www.buchtovi.cz