Cestina (was: backspace v X)

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Pátek Květen 12 11:58:42 CEST 2000

Milos Prudek wrote:

> Po upgradu RH 6.0cz -> RH 6.2cz prestal fungovat Bacspace v X-ech. (v
> text. rezimu je OK). Musim pouzivat Ctrl-H. Kudy na napravu?

Otazku stahuji, protoze po rebootu se to samo opravilo.

(coz me nepotesilo, protoze bych se radeji byval dozvedel v cem byl
problem, a chovani typu 'restart to spravi' bych se v Linuxu nerad
dockal. Snad se to zase pokazi :-)

Nicmene objevil jsem dva drobne problemy:
1) vmware si stezuje, ze DISPLAY='unix:0:0', coz znaci remote X server,
kdezto vmware si preje aby DISPLAY zacinala :. Naprava je snadna, ale
zajima me z jakeho duvodu to RedHat takto nastavuje.

3) cestina v X prestala fungovat. Upgradovaci program se nedotkl meho
XF86Config. X-window nadale reaguje na shift-shift, ale misto diakritiky
mi na horni ciselne rade vypisuje znaky @#$%^&*(). To stare pocesteni
RH6.0cz klavesnice jsem delal uz velmi davno, a kdyz jsem si po nekolika
mesicich vzpomnel ze se podivam jak jsem to vlastne udelal, tak jsem
zjistil ze XF86Config NEOBSAHUJE ty veci, ktere zminuje Czech HOWTO, ale
protoze cestina fungovala v pohode, tak jsem se tim dale nezabyval.
Jenze ted po upgradu na RH6.2 (ktery jsem schvalne provedl laickym
stylem, cili nesnazil jsem se rict RedHatu, co a jak ma upgradovat) je
cestina v haji.

--
Milos Prudek