netscape a font.properties.cs

Středa Květen 17 21:18:10 CEST 2000

On Wed, 17 May 2000, Jindřich Myslivec wrote:

> V RH6.2cs je balik netscape4.72-6cz, ktery ma zmeneny soubor
> font.properties.cs. S touto upravou nefunguje v appletech javy
> ani jeden font cesky. Pritom s originalnim souborem z RH6.1
> funguje alespon jeden font Dialog.
> Mohl by mi autor uprav rici, proc byly provedeny tyhle upravy?
> Myslim, ze by ten soubor sel upravit tak, aby fungovalo vsech
> 6 fontu.
>
> P.S. v RH6.1cs byl zachovan originalni soubor font.properties.cs

Zkusim-li: rpm -q --changelog netscape-common | less

pak zjistite, ze tam je:

* Út bře 21 2000 Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz>

- changes by Kristof Petr <Petr na Kristof.CZ>:
     Sun fonts makes java crash, so we remove them
     updated to version 4.72-6

takze to asi bude chtit konzultaci s p. Krystofem a pak navrhnout lepsi
upravu (klasicka oprava chyby dle Murphyho vyvola dalsi dve chyby).