ovladac ISDN FRITZ

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Listopad 8 17:44:30 CET 2000

On 08/11/2000, Jiri Sterba wrote:

> Zdravim,
> nevite jak dostat ovladac na ISDN kartu FRITZ!card PCI do RedHatu 6.1,
> kernel 2.2.14?
>
> Maj ovladac udelany pouze na SuSE a jeho YAST. Pripadne co je potreba
> pro podporu CAPI v dane "konstelaci"?

Potrebna podpora je v jadre a veci pro CAPI se daji vytahnout z tech
jejich rpmek. Ale mohu Vas ujistit, ze ani po nekolika dnech snazeni
jsem CAPI nerozbehal a podle toho, co jsem nasel na Netu, tak se to
nepovedlo snad jeste nikomu.

Pokud nepotrebujete faxovat, jdete cestou ipppd, to je v pohode.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

                           Penguino  veritas