Problem s instalaci

Petr Šobáň Petr.Soban na ova.inecnet.cz
Pondělí Listopad 13 20:46:32 CET 2000

Dne Po, 13 lis 2000 jste napsal(a):
> Petr obar) píše ve zprávě <00111105110804.00692 na petr>.

> ulozil
> disketu s

> Mam zatim problem s rozchozenim sitovek. Jsou tam nejake nestandartni od
> Micronetu

S jakym cipem - s rtlxxxx to chodi.

> kdyz
> tak
> (send

> Je tam 16MB. To by snad melo stacit.   ??

Ne!!!!!!!!!!

Proto neslo graficke prostredi, ale textove.

Sice v prirucce je napsano ze 16M staci, ale nestaci, spis tam melo byt 32M asi
to zapomeli opravit.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

Pozor detekovan virus v souboru .signature
Cau! Jsem podpisovy virus! Nakopiruj me do sve signatury abych se mohl dale
sirit! Diky za spolupraci, nejak mi to samotnemu nejde!