Problem s instalaci

Ondrej Nekola nekoo9am na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Úterý Listopad 14 09:45:20 CET 2000

> asi
>
> Jelikoz jsem v linuxu zacatecnik, tak bych potreboval poradit, jestli tedy
> jde a jak nainstalovat linux i s temi 16MB pameti.? Jsou to totiz pocitace v
> organizaci, ktera do nich hned tak neinvestuje.
>
>                                                                     Martin
> Farnik

Jde to celkem bez problemu. Ovsem bude rozumne smirit se s tim ze
1. nemusi bezet graficka instalace (napriklad ta u SuSE chce obludnych
48MB), ovsem napriklad textova instalace RedHatu je podle mne velmi
prijemna - zvladl jsem ji pred par lety (jeste ve verzi 4.2) jako uplny
zacatecnik bez vaznejsich probelmu (a na rozdil od te okeni byla svizna)
2. Xwindow moc rychle behat nebude. Rozhodne nema cenu zkouset KDE nebo
GNOME. Z rozumnejsich prostredi by mohl (vyzkouseno to nemam) behat
WindowMaker. Ale prikazova radka bude fungovat bez problemu ;-)
3.Na behani WWW (etc.) serveru obsluhujiciho miliony uzivatelu clovek
potrebuje jinaci zelezo. (ale malej intranet server, firewall nebo
printserver by to (snad) moholo ubehat v pohode)

16MB - je to proste squelej stroj na programovani v C :-) a parbu Dooma

                           Ondra Nekola
                         nekoo9am na ss1000.ms.mff.cuni.cz