Problem s instalaci

Středa Listopad 15 15:40:58 CET 2000

On Tue, 14 Nov 2000, Ondrej Nekola wrote:

[...]
> Jde to celkem bez problemu. Ovsem bude rozumne smirit se s tim ze
> 1. nemusi bezet graficka instalace (napriklad ta u SuSE chce obludnych
> 48MB), ovsem napriklad textova instalace RedHatu je podle mne velmi
> prijemna - zvladl jsem ji pred par lety (jeste ve verzi 4.2) jako uplny
> zacatecnik bez vaznejsich probelmu (a na rozdil od te okeni byla svizna)

No jo, jenze tehdejsi instalator byl napsan v C, coz je na udrzbu a ladeni
dost nevhodny nastroj. Proto RH provedli presun a prepis instalatoru pod
Pythonem. Vysledkem jsou sice vyssi naroky na HW, ale zase se v tom lepe
delaji takove ty paradicky jako je instalace v GUI (uzivatele to proste
chteji...).

> 2. Xwindow moc rychle behat nebude. Rozhodne nema cenu zkouset KDE nebo
> GNOME. Z rozumnejsich prostredi by mohl (vyzkouseno to nemam) behat
> WindowMaker. Ale prikazova radka bude fungovat bez problemu ;-)
> 3.Na behani WWW (etc.) serveru obsluhujiciho miliony uzivatelu clovek
> potrebuje jinaci zelezo. (ale malej intranet server, firewall nebo
> printserver by to (snad) moholo ubehat v pohode)
>
> 16MB - je to proste squelej stroj na programovani v C :-) a parbu Dooma

No, a co takhle si vypucit pamet, nainstalovat a pak zase pamet vratit?
Nebo jednoduse vyndat disk, nainstalovat to na rozumenjsim zeleze a pak to
frknout zpatky do te puvodni herky? (ja to tak delam a je to lepsi uz
proto, ze pri konfiguraci nezestarnu o 10 let a nestaci mi narust fousy
:-))

--
                        Milan Kerslager