Otazniky misto 8859-2 znaku

Sobota Listopad 25 15:46:58 CET 2000

On Fri, 24 Nov 2000, Michal Krause wrote:

> Vime. Nova verze glibc zmenila pristup ke klasifikaci znaku jakozto
> tisknutelnych. Pokud program neinicializuje locales na ceska, nejsou
> znaky s diakritikou povazovany za tisknutelne a proto se nahrazuji ve
> vypisu otazniky. Resenim je nastavit promennou prostredi OUTPUT_CHARSET
> na hodnotu cs (export OUTPUT_CHARSET=cs).

Nebo lepe - opravit takove programy, aby korektne inicializovaly locale.
Jeden patch jsem udelal, najdete ho v Bugzille (poslal jsem ho i autorum
net-tools, ale zatim zadna odezva). Muzete si stahnout i opraveny balik:

http://ftp.linux.cz/pub/linux/people/milan_kerslager/RedHat-7.0/RPMS/net-tools-1.56-2cz1.i386.rpm