Plany na 7.0CZ?

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Pondělí Říjen 9 09:08:19 CEST 2000

Dobrý den!
Rád bych vám poděkoval za odpověď ohledně i810.Mám tento problém.Znova jsem
nainstaloval RH 6.2 od Computr Pressu a nemohu použít žádný z dostupných
xservrů.(ani SVGA a VGA).Takže dokážu spustit systém pouze v texttovém
módu.Vzhledem k tomu,že jsem začátečník moc toho tam neudělám.A teď k tomu
hlavnímu.Momentálně nemám přístup na Net a v dohledné době ani mít nebudu.Dají
se někde sehnat příslušné xservry popřípadě koupit?Myslím tím na CD popř.
disketě.Byl bych vám vděčný za pomoc a radu.S pozdravem Trnka Radek

Dan Ohnesorg <dan na feld.cvut.cz> on 29.09.2000 08:20:17

Odpovězte prosím  -  redhat-cz na linux.cz