Plany na 7.0CZ?

Pondělí Říjen 9 09:32:19 CEST 2000

On Mon, 9 Oct 2000 trnkar1.ete na mail.cez.cz wrote:

> Samozřejmě o Xconfiguratoru vím.Ten spustím,ale už mi neveme nastavení karty
> jako VGA ani SVGA. i810 rozpozná a přiřadí jí SVGA xserver.Bohužel žádné
> nastavení nefunguje.Zkoušel jsem nastavit hodnoty i v xf86config,ale se stejným
> výsledkem.

Proto jsem uvadel to URL. Zkusil bych si neco na http://www.xfree86.org
precist a prohledat archiv konference. Velmi snadno jsem prave v archivu
nasel tohle:

Date: Thu, 1 Jun 2000 07:53:47 +0200
From: Petr Marek <petr.marek na cuzk.cz>
To: linux na linux.cz
Subject: RE: Intel810 & X

Prijemny den!
Stahnul jste si X server pro i810 primo od Intelu?
(http://support.intel.com/support/graphics/intel810/linuxsoftware.htm)
Je tam i popis instalace.

Stale zdravi!