Plany na 7.0CZ?

Oto 'tapik' Buchta tapik na qbizm.com
Úterý Září 26 14:55:46 CEST 2000

Jan Kasprzak wrote:

> 	Milane (a ostatni),
>
> 	jake jsou plany na vydani RH7.0CZ? Vypada to tak, ze temer vsechny
> kryptograficke aplikace (OpenSSH, OpenSSL, GPG) tam jsou, fonty taky,
> takze asi by to slo udelat jen minimalni.

Podle toho, jak jsem sledoval RH7.0 beta,
tak si myslim, ze by uz snad slo veskere
zmeny dodelat do jednoho balicku
a dodavat se s originalnim RedHatem.
Nejenom ze tam jsou kryptograficke aplikace,
je tam i KDE 2.0, Mesa, SDL, XFree 4.0, abiword..

Pokud se podari udelat 7.0 konecne prvni poradnou
verzi s 0 na konci, tusim, ze bude velmi jedla.
tapik
--
Let the Qbs roll ...

Oto 'tapik' Buchta , tapik na qbizm.com

HyperQbs: There Are Plenty of Impressive Kinds of Ways To Do It.