navrh rozsireni RH 7.0 CZ o Roota

Mirek Kokrda numira na atlas.cz
Pátek Září 29 14:39:03 CEST 2000

Eeeeh,

 tedy, koukam sem jen ockem. Vazene publikum, co rikate na to, kdyby se
na CD s novy RH dostal i obsah serveru "root.cz" s nejakym
prohledavacem.
 Pro spoustu zacatecniku by to bylo velke ulehceni, neb obsahuje hodne
praktickych rad. Je to jen napad, prakticke reseni neznam, ale
kontaktoval jsem Michala Krause a odpoved prikladam. Co vy na to, bylo
by to mozne?

---cut---

Date: Fri, 29 Sep 2000 14:15:15 +0200
From: Michal Krause <michal na krause.cz>
To: m.kokrda na i.cz
Subject: Re: root na CD

On 28/09/2000, Mirek Kokrda wrote:

> Co takhle vydat obsah roota i s nejakym prohledavacem an CD.
> Treba na RH 7.0 CZ, to by vam lidi utrhali ruce :))))

Reknu to takto: my bychom proti tomu v zasade nic nemeli, ale rozhodne
se s tim nebudeme protlacovat, musi to prijit od autoru pocesteni. Pokud
si myslite, ze by to bylo prinosne, zkuste jim to navrhnout a uvidime,
co oni na to (tezko odhadovat, jake maji o obsahu CD predstavy).
.
.
S pozdravem

---cut---
by...
--
Miroslav Kokrda - Technik sverene spravy  ICZ a.s.
   www.i.cz	- System support engineer ICZ a.s.