Slovenska klavesnica.

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Středa Duben 4 09:56:55 CEST 2001

"Turcan" <turcan na abserv.sk> wrote:
> Stale mi ta slovenska klavesnica nejde. Skusil som rozne nastavenia a stale
> nic. Prepinat ju skusam podla Howto medzernikom, co v textovych editoroch
> urobi len medzeru a potom pravym Alt klavesom a stale nic.

Mezernikem? V X se prepina klavesnice klavesou Scroll Lock nebo soucasnym
stiskem obou Shiftu, na konzoli klavesou Pause. Pro napsani jednoho znaku
je take mozne drzet pravy Alt pri stisku dalsi klavesy.

> Kde robim chybu?
> Chodi to niekomu?
> Chodi to niekomu v StarOficce?

Spatne se ptate. V Czech-HOWTO je v casti venovane lokalizaci klavesnice
v X podkapitolka mozne problemy, kde je presny postup co delat, kdyz
klavesnice nefunguje. Provedte, co je tam popsano, a kdyz se zacnou vysledky
na Vasem pocitaci lisit od toho, co je popsano, tak nam napiste, kde se to
stalo (pripadne na chybu mozna prijdete sam). Nez to zacnete zkouset v SO,
zkuste to nejdrive v rezimu vkladani v editoru vi pustenem v xtermu, pak na
prikazovem radku v xtermu a pak teprve v dalsich programech.

                                                        S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229