Re: Uvolnění tiskové fronty

Libor msqqq na volny.cz
Pondělí Duben 16 17:06:10 CEST 2001

On Mon, 16 Apr 2001, Jirka wrote:

> Jak vyčistím tiskovou frontu. Dal jsem tisk dokumentu o počtu 200 stran a
> zasekl se papír. Tiskárna teď tiskne nesmysly. Přihlásit se pod jiným účtem
> nepomáhá.
Co jste tím sledoval? Ta původní úloha byla pod vaším tehdejším UID
zařazena to fronty a tiskový démon ji cpe ven jakmile příslušné zařízení
signalizuje hlad po datech. Jiní uživatelé ( kromě roota) na tom nemají
a nesmí nic měnit.
> Dal jsem odebrat a zase přidat tiskárnu ...
ale fuj - takové zlozvyky jednotné sjednocené revoluční progresívní
platformy M$ se odnaučte.
Podívejte se na  lprm  (man lprm) a nejspíš i na všechny jeho "SEE ALSO"

A obracejte se s podobnými dotazy na konferenci linux na linux.cz,
tato se zabývá českou mutací distribuce RedHat.

Libor