printcap

absolut _absolut_ na quick.cz
Úterý Duben 24 20:05:54 CEST 2001

Nevim, co tim bylo mineno

" Máte v /etc/conf.modules
alias parport_lowlevel parport_pc
Mám takový dojem že u RH6.1 se ten řádek tam nevyskytuje."

V /etc/conf.modules, nemam vubec nic.
!Porad netisknu a porad me to stve!
Halo, muze te mi prosim vas nekdo rict, cim by to mohlo byt?
Jak ji mam nakonfigurovat?
Proc netiskne ani kdyz to posilam primo na /dev/lp1?

Petr Šobáň <soban na centrum.cz> píše v diskusním
příspěvku:Pine.LNX.4.21.0104211228070.941-100000 na internet.petrnet...