Red Hat CZ a KDE

MUDr. Vítězslav Podivínský podivinsky na unet.cz
Středa Srpen 1 09:03:29 CEST 2001

Jo tak to jsem taky hledal, mam doma SuSE 7.2 CZ jako oficialne koupenou
druhou verzi mimo RED HAT 7,1, uvazoval jsem o upgrade z CDcka SuSE, ale
radeji jsem se do toho nepoustel:-)
Pokud by nekdo poradil, diky moc za mne i p. Majera!
Daktari

Old:-----Original Message-----
Old:From: Majer Marek [mailto:marek.majer na lynx.sk]
Old:Sent: Wednesday, August 01, 2001 8:17 AM
Old:To: redhat-cz na linux.cz
Old:Subject: Red Hat CZ a KDE
Old:
Old:
Old:Dobry den
Old:=======
Old:
Old:
Old:Chcel by som sa spytat ci je mozne aktualizovat novsie
Old:verzie KDEcka ,
Old:tou ktora sa
Old:nachadza v distribucii RED HAT 7.1 CZ.
Old:
Old:Ide mi o to, ze v aktualnej distribucii je zahrnute KDE
Old:2.1.1 a kedze
Old:pomaly sa ocakava verzia 2.2,
Old:CHCEL BY SOM AKTUALIZOVAT STARSI RELEASE KDEcka ... ( downloadom z
Old:oficialnej stranky KDE.ORG)
Old:
Old:S pozdravom
Old:
Old:Marek
Old:---
Old:Příchozí zpráva neobsahuje viry. Zatím....-)
Old:Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Old:Verze: 6.0.264 / Virová báze: 136 - datum vydání: 2.7.2001
Old: