SM 56

Jaroslav Gavlas gavlas na autotech.cz
Čtvrtek Srpen 2 13:02:25 CEST 2001

Mám docela velký problém. Po dlouhém váhání jsem se rozhodl koupit si domů Linux RedHat 7.0. Byl jsem zpočátku nadšen. Stabilní a rychlý, ale bohužem mi nefunguje modem a Internet byl hlavním důvodem přechodu na Linux. Na stránkách výrobce jsem našel ovladač pro RedHat 7.1, ten mi ale nefunguje. Byl bych moc rád, pokud byste mi nějakým způsobem poradili, protože věčný boj s Windows mě už vysiluje (i Windows NT). Taky by mě zajímalo, jestli existuje aplikace pro kreslení vektorové grafiky (obdoba AutoCAD).

Děkuji

Jaroslav Gavlas

e-mail: jarek.gavlas na volny.cz

---