Pocitadlo impulzov

Trnka Radek rt.sonic na worldonline.cz
Čtvrtek Srpen 9 23:41:56 CEST 2001

Zdravím

On Thu, 9 Aug 2001, Martin Gursky M.G.R. wrote:

> Ahoj, prosim vas moze mi niekto poradit kde najdem soft na pocitanie
> impulzov a cenu za pripojenie v internete. Pouzivam RH 7 Gnome alebo KDE.
> Dakujem
>
>                                                S pozdravom       Martin

> e-mail: cvcbard na stonline.sk
> ICQ: 97124718
> mobil: 0903 141 503

U RH 7.0 je to treba kppp - slouzi jak k pripojeni k interneru tak umi
pocitat cenu za pripojeni.Balicek je to (mam za to kdenetwork).Jinak v
menu u KDE2 -> internet -> Telefonické pripojení k internetu.S pozdarvem
RT

--
Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.

<trnkar1.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na worldonline.cz>

Linux registred user 225421.