Pocitadlo impulzov

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pátek Srpen 10 09:22:05 CEST 2001

Existuje báječný pppcosts. Propojil jsem si jej s webem, takže mohu
plynule sledovat stav připojení a přidal jsem si záznam pro logrotate,
takže pro kontrolu účtu od Telekominíků jen kouknu do příslušného
žurnálu. A jsem naprosto spokojený...

Slávek.