Doom versus velikost

Ivo Kocvara xkocvara na fi.muni.cz
Úterý Srpen 14 11:56:18 CEST 2001

"MUDr. Vítězslav Podivínský" wrote:

> Diky za radu, hledal jsem jej, nenasel:-), nemate odkaz, odkud Doom Legacy
> stahnout? Na W9x jsem nasel-(
> Daktari
> PS: to ale znamena si "dokurvit" Xserver, ne?
;-) to zavisi na tom, jak moc rad se stourate v konfiguracnich souborech
;-)

legacy.newdoom.com

Do /etc/X11/XF86config (nebo kde mate konfigurak) pridate definici
tech modu (v sekci Monitor - doufam, pisu to z hlavy), pridate je do
sekce "Screen" (nebo vytvorite novou, tak to mam ja), pak prepinate pres
Alt+Ctrl+[+/-]. Zadne kurveni ;-)

A jestli chcete vedet, jak to poustim ja (snad je to jasne):

bash$ xinit /usr/games/doom/xdoom -- :1 -screen LowRes

--
ivo kocvara