PostGreSQL a windows

Lukas Maly im na lukasmaly.net
Úterý Srpen 21 07:57:05 CEST 2001

Petr Hracek wrote:

> Zdravim
>
> mam jeden malinky dotaz. Mam rozjety server RH6.2 a radi bychom se na nej
> dotazovali
> z Windows (NT,98,2000). Pouzivame PostGreSQL databazi. Pouzivame pqAdmin a
> nejak nam to vzdy slitne uz pri prihlaseni a hlasi ze neni nainstalovany
> ODBC ovladac. Ten ale nainstalovany je.
>
> Radi bychom naprogramovali par radku v C nebo C++ pres Visual ci Buider.
> Nevite nekdo jak se to dela nebo nejake zkusenosti? Co to potrebuje?
> Jedna se nam o to udelat nejake reporty, query a vytisknout je. Neznate
> [...]
Zdravim

Ja jsem to kdysi pouzival a to pomoci ODBC na strane vin. Je potreba si
sehnat patricny driver (k teto verzi databaze) hledal bych na
ftp,linux.cz/pub/postgreSQL/odbc    < ta cesta neni asi presne ale tam
nekde to je.

V onom driveru je potom potreba nastavit IP; nazev databaze, popripade
login a heslo !!!

Lukas Maly