AMD vs. INTEL

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Čtvrtek Srpen 23 12:15:54 CEST 2001

Vaclav Slavik wrote:
: moje zkusenost se Thunderbirdem je takova, ze je trochu mene stabilni nez
: Intel Celeron -- na novem pocitaci me casteji potkavaji nahodne pady, treba
: GCC obcas neco nezkompiluje a spadne na signalu 11 a pri druhem pokusu vse
: projde ok. Chyba ale nemusi byt v procesoru, vymenil jsem uplne vsechno
: vcetne distribuce...

	Tohle jednoznacne znamena, ze mate vadny HW. Budto spatny chladic,
nebo slaby zdroj, nebo vadny CPU/MB/Pamet. Tohle urcite neni nejaka
"chyba", kterou ma kazdy TB. Sam jich nekolik mam a bezi bez problemu.
Pokud stroj nezvladne 100x za sebou zkompilovat kernel, pak ma zavadu na HW.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //