could not open default font 'fixed'

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Srpen 23 20:08:09 CEST 2001

On Thu, 23 Aug 2001, kk wrote:

> 1.v XF86Config  musi byt odkaz na fs server.   neco jako :7100
> , je to popsano v manualu.
> 2. X server cte nejprve uzivateluv XF86Config v domovskem adresari.

Vsechny zminene rady jsou liche, na prvni pohled je vsechno OK.

Stala se mi presne stejna vec na MDK 8.0, kdy jsem taky presel z 4.0.3 na
4.1. Stravil jsem nad tim cely pulden, prosel jsem vsechny mozne
konfiguraky, poeditoval a zase vratil zpet a nic. Jedina informace,
ktere jsem se mohl chytit byla, ze do syslogu se psali hlasky typu:
ignoring font path element /usr/X11R6/lib/X11/fonts/misc:unscaled
(unreadable)
ke kterym jsem nennasel rozumne reseni.

Kdyz uz jsem bylo zoufaly, tak se provedl zasadni vec: odinstaloval jsem
VSECHNY XFree86 knihovny, server, fonty a pak to vsechno korektne
naisntaloval pres prikaz rpm -i.

A voila, VSE NAJEDNOU CHODI.

Kde byla chyba nevim, nejak jsem uz nemel chut po tom patrat, mam z toho
akorat sedive vlasy.... Zrejme je zakopany pes v postinstalacnich
skriptech jednotlivych balicku.