resolve ????

Pavel Hübner hubner na webdevelop.cz
Pátek Srpen 24 22:40:26 CEST 2001

Preji pekny den, zdravim  vsechny ......
pred tydnem jsem si koupil modem Deskporte Pocket a
ted sem se konecne dostal k jeho odzkouseni .
imho standarde sem se pripojil (VOLny) a v ifconfigu
se mi objevilo ppp0 ale jake to nestesti kdyz treba zkusim
ping 212.20.96.34 nebo cokoliv jinyho , pise to:

>From 192.168.250.204: Unreachable host
>From 192.168.250.204: Unreachable host
>From 192.168.250.204: Unreachable host
>From 192.168.250.204: Unreachable host

pricemz 192.168.250.204 je IP meho eth0 ???!!!!

a kdyz dam ping www.seznam.cz, tak
host not found

ja fakt s modemem nemam zadne zkusenosti a
tak vas vsechny zadam o pomoc. rad bych uvital
treba soubory:
skript ppp
/etc/resolv.conf
/etc/sysconfig/network
/etc/sysconfig/ifconfig-scripts/ifppp-up
atd.

ja ani vlastne poradne nevim co vsechno mam editovat
ale jedno je jiste uz se pripojim. ted jen aby vracel odpoved.

mockrat diky za fsechny rady

S pozdravem Pavel Hübner
[hubner na webdevelop.cz]