LILO

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Srpen 25 21:56:58 CEST 2001

On Sat, 25 Aug 2001, M.TRUBAN wrote:

> zdar

> spravil som to presne tak. lenze opet ked si na zaciatku vyberiem linux,
> tak mi napise: LI... a dalej zamrzne.
> prave preto nefiem, co s tym moze byt. linux mam na /dev/hda7
> mam 20Gb harddisk. neviem co s tymi velkymi diskami :)))

Kde máte /boot - oddíl a kde začíná < 8G.

> dufam, ze mi pomezote. za vsetko tnx.
>
> este jedna vev pre pana Gryma:
> nieco taketo (myslim to bootovanie) neexistuje v win98 .
>
> dakujem este raz

Z minulých mailů jsem videdukoval že máte RH6.2 ?
Takže asi máte oddíl kde je linuxovské jádro za hranicí 8G nebo kolik to
je.
Takže musíte použít movější lilo, nebo mět /boot na začátku disku < 8G.

|            Ostrava                     |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne