pozadie thems atd...

M.TRUBAN truban na za.psg.sk
Neděle Srpen 26 12:25:38 CEST 2001

zdar,
> Skusit jiný X server pro kartu - novější verzi, starší.
> Mel jsem grafiku sis6326 která s jedním serverem fungovala korektně a s
> jiným ne.
> Proskoumat konfigurační soubor a skusit mu tam zadat mějaké volby.
> Co to v tom obrázku dělá ?
> Jsou barvy správné a jenom někde jsou vynechané pixely - jsou bílé nebo
> černé, mění se to při přesunu okna, dělá to jenom na pozadí?
> Je v konfiguraci zadané kolik má grafika paměti.

mno mam ten obrazok cely vybodovany. ako keby ste v nejakom grafickom
editore pouzili
nejaky efekt. a to iste robi aj s ikonkami. ponevac tie su male a nie az
take roznofarebne, moc to nevadi. ale ked di napr. nastavim ine themes tak
okraj okna mi tiez vybodkovava.
mno nefiem. skusim sa pohrat s tymi x-kami. som len xcel vediet ze ci to nie
je nahodou nejaka
chyba v konfiguracii Xserva. ze ci ste sa s niecim podobnym uz nestretli

cafte
mis0